מעבד מודרני למשקיע נדל"ן בארה"ב

איך הפכתי מעבד מודרני למשקיע נדלן בארהבמבחינתי, הכל מתחיל בהחלטה. החלטה להפסיק להיות עבד מודרני ולמצוא את הדרך שלי לחופש כלכלי. אם גם אתה מאמין שיש בחיים יותר מלקום בבוקר ולגמור את החודש – אני מזמין אותך לקרוא איך חוללתי את השינוי במו ידיי (ואיך גם אתה יכול לחולל את השינוי שלך)

נקודת ההתחלה הייתה עסק מצליח בתחום יוקרתי ומרתק. אז האמת היא, שהיה לי עסק מצליח בתחום מרתק של תכנון הנדסי ועבודות מתכת מיוחדות. התחלתי עם סדנה ייחודית לבנייה, שדרוג ואחזקה של רכבי ספורט ויוקרה. בהמשך, הקמתי פס ייצור למוצרי ביצועים לרכבי ספורט ומרוץ, תחת שם המותג "TIG-ART". ומשהעסק צבר תאוצה ומוניטין, יצרתי שיתופי פעולה עם התעשיות הביטחוניות בישראל, שנתנו מענה לפיתוח מנועים מיוחדים ליישומים צבאיים בישראל.

ממודל של שעות תמורת כסף למודל של הכנסה פסיבית
זאת הייתה תקופה מרתקת. העסק שגשג והתפתח. הגשמתי הרבה חלומות, אבל ככל שחלפו הימים, הבנתי שהחלום האמיתי נמצא במקום אחר. המודל של "שעות תמורת כסף" התיש אותי. חשבתי שככל שאעבוד קשה יותר ארוויח יותר – אבל בפועל, זה לא קרה, ולעומת זאת, לקחתי על עצמי עוד ועוד אחריות: לעובדים, ללקוחות, לייצור, לשכירות, לחבויות המס… התחלתי לחפש מודל אחר. מודל שיוכל לייצר עבורי הכנסה קבועה בכל חודש, גם אם נמוכה, שלא תהיה קשורה לשעות עבודה ותיכנס לחשבון הבנק ללא מגע יד.

בשנת 2011 מכרתי את העסק והקמתי את "לבינטין השקעות נדלן בארהב" בשיתוף עם אחי, ניר לבינטין. ניר כבר היה עם רקורד של הצלחה בעולם ההשקעות והתעניין בעולם הנדל"ן בארצות הברית. הבנו שמדובר בשוק שיש בו הזדמנות גדולה והתחלנו לחפש חברות ישראליות שיקנו, ישביחו וינהלו עבורנו את הנכסים.

בתים בארצות הברית? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
לצערי, לא הצלחנו למצוא חברה שתוביל אותנו להשקעת נדל"ן בארה"ב בתחושת ביטחון ואמינות. כל החברות שמצאנו, רצו "לגזור" דמי תיווך, לקנות בזול ולמכור לנו ביוקר, ולעשות עלינו רווח מהיר וחד פעמי ללא שם מחויבות או ליווי בהמשך.

המשכנו לחפש, ובמקביל התחלתי לרכוש ידע בנושא השקעות נדלן והחלטתי לטוס לפלורידה כדי להרגיש את השטח ולהתרשם מהמצב מקרוב. נחתי במיאמי, כי היה לי שם חבר משפחה שיכולתי 'לשים אצלו את הראש' בלילה הראשון, והתחלתי להיפגש עם גורמים מקומיים בתחום הנדל"ן: מתווכים, מנהלי נכסים, עורכי דין, רואי חשבון וכל בעל מקצוע שנראה לי רלבנטי להשקעות שלי בפלורידה.

למפגשים, הבאתי את ניסיון העבר שלי בעבודה מול חברות בחו"ל, שהתגלה כיתרון גדול, ובין לבין חרשתי את פלורידה לאורכה ולרוחבה, מעיר לעיר ומאזור לאזור. לאחר חודשים של עשרות פגישות ועשרות אלפי מיילים הגעתי למסקנה: אם אני רוצה להשקיע בנכסים מניבים בארצות הברית, יש לי רק שתי אפשרויות: לעשות הכל בעצמי או לא לעשות דבר.

זאת הייתה הנקודה שבה התחלתי לחפש את העסקה הראשונה, שעליה אספר לך במאמר הבא.

רוצה לדעת איך גם אתה יכול להשתלב בהשקעות נדל"ן בארה"ב? במיוחד בשבילך כתבתי את המדריך "להשקיע בחוכמה ובהצלחה" – מדריך מעשי להשקעה מושכלת בנכסים מניבים, בדגש על שוק הנדל"ן בארצות הברית. אני מזמין אותך להוריד את המדריך, וללמוד כל מה שצריך לדעת כדי לנהל את ההשקעות שלך בחוכמה ובהצלחה.